kołnierzyki doczepiane


I kolejne kołnierzyki, tym razem okrągłe wykonane z filcu. Jeden z cekinami, jeden z perełkami. 
Chyba za bardzo spodobało mi się ich robienie, dzisiaj musiałam jechać po pałeczki z kleju bo mi się pokończyły ;p


Dzień Dziecka minął, a ja zrobiłam sobie sama prezent ;)) 
Nie chcąc zapeszać nie chwaliłam się wcześniej, ale teraz już wiem na pewno, że moja biżuteria będzie w sprzedaży w 3 sklepach  Sosnowcu. Byłam taka ucieszona, że nie wiedziałam gdzie się podziać hehe. 
Miło jest się poczuć docenionym. 


Dni mojego miasta- Sosnowca minęły bardzo fajnie. Wybawiłam się z Ula i Moniką na koncercie zespołu Hey 1 czerwca. Nie sądziłam, że mają tyle fanów w Sosnowcu. Pogo było naprawdę imponujące ;p 
Wszystko zresztą teraz pięknie się układa. Oby tak dalej. 




Nie mam dzisiaj weny do pisania, chociaż tematów nie brakuje. Nadrobie następnym razem.
Tymczasem niech zdjęcia mówią za mnie ;)

18 komentarze:

Prześlij komentarz