Wymiana

Od paru dni nie mogłam dodawać postów i  już się zaczynałam powoli irytować, ale powracam :)
I to w jakim stylu ;p
Z moja pierwsza wymianą. Dostałam od Wioli cudowne kolczyki z mojego ulubionego sutaszu, który jest tym bardziej dla mnie cenny, że stanowi całkowitą czarną magie jak na razie ;p
Ale jest w sferze marzeń.

A oto i moje cuda *.* jutro maja premiere u mnie w szkole ;p




A teraz coś z innej beczki. Przedstawiam Wam moją całkowicie ekologiczną i domową hodowlę kiełkow ;p Bardzo prosta metoda. Kupuję nasiona, wsypuje do słoików by zakrywały dno przepłukuje, zalewam wodą i zostawiam w wodzie na noc. Rano zlewam wode i zostawiam wilgotne przykryte gazą od góry, płukam i zlewam wodę pare razy dziennie aż urosną.
A potem.. chrupię ;)



P.s. przypominam o ARTSTACJI ;p bo cos wam nie idzie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz