Ze starej szuflady.

Wczoraj podczas sprzątania znalazłam pewien bardzo stary i bardzo miło mi się kojarzący przedmiot, który zainspirował mnie do stworzenia tego oto stelaża na kolczyki. Zawsze trzymałam je w pudełku, ale od dzisiaj będą się uroczo prezentować nazewnątrz. Oby tylko wszystkie się zmieściły. ;p

Nadal zimno, nadal mam faze na bransoletki i nadal chyba jedne z najgorszych ferii.
Ale jutro przynajmniej idę na woje pierwsze w życiu zamówienie ;p zobaczymy jak to wyjdzie ;))




Bransoletki na końcu to zapowiedź ;p
jak kazda obfotografuje osobno to się pokażą :))



1 komentarze:

  • Unknown | 11 lutego 2012 12:04

    Super pomysł, a bransoletki śliczne:)
    Cieszę się że jestem inspiracją dla ciebie :) wiesz o co chodzi pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/2012/02/powitalne-candy.html

Prześlij komentarz