Manga

Ten rysunek może w jakimś stopniu odzwierciedlać zawartość mojej głowy haha a już na pewno bałagan jaki tam panuje przed maturą. A panuje i owszem. Umiem, nie umiem, umiem, nie umiem. Oto jest pytanie.

A po latach będę pewnie mogła opowiadać anegdoty o tym jakże ważnym momentem w moim życiu. Swoją drogą każdy prawie jakąś zna. Wy także?

Dzisiaj znowu odbyłam podróż po ciucholandach i upolowałam naprawdę super bluzki. Pochwalę się na pewno.
Dotarły też moje najnowsze zamównienia z ORIFLAME. A mianowicie lakier i szminka świecące w ultrafiolecie. Na pewno zamieszczę recenzję.

Co do rysunku to powstał  z inspiracji, którą kiedyś znalałam w internecie, długo się dość z nim męczyłam bo jako leniwiec pospolity nie miałam ochoty babrać się ze szczegółami. Ale w końcu się zmobilizowałam i oto jest. Manga to stara i dobrze wszystkim znana technika, jednak nadal ma w sobie to coś. Kiedy trafię na jakiś wybitnie ciekawy rysunek w sieci nie umiem przejść obojętnie i zawsze podłapuję pomysł na własny.
Polecam oczywiście szukać na http://www.digart.pl/ albo na http://www.deviant.com/ niektórzy tworzą cuda nie z tej ziemi.



1 komentarze:

Prześlij komentarz