Kluski kukurydziane z mikrofalówki

Kukurydziane ekspresowe pieczone kluski z mikrofalówki.
Tak, tak, staję się mistrzynią przepisów eksresowych, tworzonych z resztek dostępnych w lodówce. Nie lubie bowiem, kiedy coś się marnuje. Wczoraj zostałam dodatkowo zdopingowana do eksperymentów znalzalam bowiem bardzo ciekawe przepisy z wykorzystaniem właśnie takich resztek.
Zaskoczył mnie przepis na ciasto z czerstwego chleba. Do skopiowania ;)

A tutaj cały jadłospis z resztek. Jestem pełna odziwu :D



Ja mialam do dyspozycji zaczętą puszkę kukurydzy. I od razu pomyslałam o kluskach, najlepiej tych pieczonych. Jednak nie miałam ani czasu ani ochoty czekać na to aż rozgrzeje mi się piec. Postawiłam  na mikrofalówkę. I tak powstały szybkie, smaczne, zdrowe kluski z mikrofalówki.

puszka kukurydzy
jajko
2 łyżki mąki
szczypta proszku do pieczenia
przyprawy: oregano, papryka, pieprz cayenne, sól

Kukurydzę blendujemy z jajkiem na gładko, dodajemy mąkę, przyprawy i proszek. Mieszamy.
Masa jest dość rzadka dlatego olecam piec na papierze do pieczenia. Nakładamy kluseczki łyżką i pieczemy na max. obrotach około 4 minut. Jak to jednak bywa z mikrofalówkami trzeba je sprawdzać i ewentualnie dopiec jeszcze trochę.

Są naprawdę pyszne ;) Ja podałam je z sosem z serka homo:
serek homogenizowany naturalny
łyżka keczupu
łyżeczka sosu chilli
czosnek pieprz


SMACZNEGO :))

10 komentarze:

Prześlij komentarz