Śniadanie Wielkanocne

Dzisiaj wstałam specjalnie ponad godzinę wcześniej, żeby przywitać moją rodzinę specjalnym śniadaniem wielkanocnym. Wczoraj przygotowałam bazę do stołu a dzisiaj rano robiłam resztę.
Moi rodzice byly pod wrażeniem, chociaż mogli się tego po mnie spodziewać. ;p
W końcu lubię robić im takie małe, przyjemne niespodzianki ;)

Połamaliśmy się tradycyjnie jajkiem i zasiedliśmy do stołu. (Ja w nowym swetrze hehe)
Baaaaaardzo lubię święta *.* Są takie rodzinne i ciepłe. Chyba pierwszy raz cieszę się z nich aż tak bardzo. Zawsze miałam złe podejście i patrzyłam  na święta jak na nudne dni zamknięcia w domu. Ale koniec z tym. Od tego roku święta to czas tworzenia, miłości, pasji i odpoczynku. Mój czas.


Na moim stole znalazły się:
jajka faszerowane pastą jejeczna
jajka zwykłe na twardo
pasta do kanapek z tofu i chilli
wiosenny twarożek z rzodkiewka i ogórkiem w pomidorach
koreczki z oliwkami
pasztet z tuńczyka
talerz wędlin
chleb razowy i żytni
masło
chrzan
marynowane grzybki

na słodko
babka piaskowa
babka drożdżowa
keks
babka jogurtowa
czekoladowe ciasto z serków wiejskich




7 komentarze:

  • Anonimowy | 8 kwietnia 2012 02:55

    Szczęśliwych i radosnych
    Rodzinnych i pogodnych
    Świąt Wielkanocnych
    I wrażeń wspaniałych i mocnych
    A Dyngusa mokrego takiego
    Że do suszenia ... pieca trzeba będzie wielkiego Dzieląc się jajkiem w te piękne Święta
    O swej do ludzi przyjaźni pamiętaj
    A w zdrowiu zaznasz radości
    Dobrobyt i szczęście u Ciebie zagości

  • Ania | 8 kwietnia 2012 02:55

    Mmm wszystko wygląda apetycznie :)

  • Majalena | 8 kwietnia 2012 03:47

    Super sprawiać takie niespodzianki rodzine.
    Pozdrawiam serdecznie i również życzę wesołych, spokojnych i rodzinnych świąt.

  • Anonimowy | 8 kwietnia 2012 04:15

    super stół! Radosnych Swiąt!

  • Meg | 8 kwietnia 2012 05:02

    Najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzanych w gronie bliskich, smacznego jajka oraz mokrego Śmigusa Dyngusa. Niech radosny, wiosenny nastrój wypełni serce, wielkanocny zajączek przyniesie same słoneczne i cudowne dni, a mały kurczak niech spełni marzenia.

    Wesołych Świąt, Alleluja!

  • Moja Kariera | 8 kwietnia 2012 06:59

    Ładnie wyglądał Twój stół - Życzę Wesołych Świąt;)

  • Dusia | 8 kwietnia 2012 12:27

    pięknie! wesołego alleluja:)

Prześlij komentarz