Rzeżuchowy ogródek ;) dekoracja Wielkanocna


Zrobiłam ogródek z rzeżuszki zainspirowana wyzwaniem na art piaskownicy http://www.art-piaskownica.blogspot.com/
prace innych uczestniczek można podziwiać pod tym linkiem:
Święta ruszyły pełną parą, troche jestem niewyroiona, przyznaję. Dobrze, że chociaż prezenty mam w tym roku z głowy. Dzisiaj jeszcze reszta zakupów zarówno dekoracyjnych jak i tych moich ;p Dzisiaj bowiem udało mi się kupić następny (po miętowych rurkach) must have z mojej wiosennej listy, mianowicie sweter "rybaka" o którym pisałam m.in. http://stworzone-z-pasja.blogspot.com/2012/03/trendy-wiosnalato-2012.html. Pozostaje tylko pudrowa sukienka i mogę ruszać w świat.

Chłonę dzisiaj mnóstwo pomysłów na dekoracje Wielkanocne, szczególnie podobaja mi się kwiaty sadzone w filiżankach, dzbankach, wazach. Wyglądają pięknie. Spodobał mi się też pomysł na wykorzystanie zwykłej parasolki http://www.e-mieszkanie.pl/a/9392,dekoracje-na-wielkanoc/0/4,ozdoba-na-drzwi-wejsciowe. I piramidki z zielonej brukselki, są słodkie i zdrowsze niż te z pralinek ;p
Doszłam jednak do wniosku, że musiałabym mieć chyba dom wielkości pałacu, żeby wszystko wykorzystać, a nie ma sensu żeby było tak naćkane. Więc moje dekoracje na tą Wielkanoc będą raczej minimalistyczne ale za to niebanalne.


5 komentarze:

  • Diana Art | 6 kwietnia 2012 04:02

    Wielkanocną radość ślę dla Ciebie dziś,
    którą śpiewa każdy ptak, kwiat i liść,
    którą wiosna niesie dla każdego z nas
    Z cudem Zmartwychwstania w ten niezwykły czas.
    Wielkanocne szczęście ślę w piosence Ci,
    niechaj rozpromieni Twoje troski i łzy,
    niechaj w Twoje serce Wielkanocna pieśń,
    wniesie wielką radość i nadziei treść.
    Wielkanocne Święta niechaj w domu Twym
    rozgoszczą się Zmartwychwstania blaskiem i spokojem,
    niech się wszystkie serca miłością podzielą
    Wielkanocną pieśnią , cudem i nadzieją.

    Pięknych i Radosnych
    Świąt Wielkanocnych
    dla Ciebie życzy Diana

  • Katsuumi | 6 kwietnia 2012 07:56

    Genialny jest aaa! Chcę takie! : )

  • Kaś | 6 kwietnia 2012 09:40

    przepiękna!

    Wesołych i Smacznych Świąt!

  • Meg | 7 kwietnia 2012 01:58

    ...ależ śliczne!

    Błogosławionych, zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzanych w gronie bliskich, smacznego jajka oraz mokrego Śmigusa Dyngusa.

  • pinkbubbles | 7 kwietnia 2012 05:26

    Przepiękny :D Wesołych Świąt :)

Prześlij komentarz