Sałatka z ananasem i wędzonym kurczakiem

Wiosna w pełni już zagościła na niebie, na Ziemi i we wszechświecie dlatego trzeba i to jest niemal obowiązek, trzeba zrobić sałatkę ;p Najlepiej baaaardzo zieloną i bardzo wesołą. A jeśli dodatkowo przemyci się w niej żółtego ananasa, kukurydzę i wędzonego kurczaka powstaje cud nad cudy :)

Ananasa kupiłam na święta, ale jakoś nie było nikogo chętnego żeby się za niego zabrać. Wszyscy woleli schaby i babki (nie winie ich za to). Więcej dla mnie go zostało. Więc zabrałam się za różne ananasowe smakowitości od sałatek, przez szaszłyki z ananasem i łososiem po koktajle. I chyba znalałam mój nowy ulubiony egzotyczny owoc. Bo z rodzimych jestem wierna truskawkom i śliwkom. Tylko czekam aż się pojawią.


Sałatka z ananasem i wędzonym kurczakiem
wędzona pierś z kurczaka
2 plastry świeżego ananasa
4 łyżki kukurydzy konserwowej
sałata
2 łyżki słonecznkia łuskanego

dressing
jogurt naturalny pół kubeczka
sos sojowy łyzeczka
imbir
pieprz cayenne


I jak to z sałatkami bywa kroimi wszystko drobniej lub nie, wrzucamy do miski, zalewamy sosem i smakujemy ;)


SMACZNEGO

12 komentarze:

Prześlij komentarz