Wyzwanie muzyczne ;) recykling kolczyki słuchawki


Kiedy zobaczyłam temat jednego z nowych wyzwań na art piaskownicy www.art-piaskownica.blogspot.com wiedziałam, że moje kolczyki będą się idealnie nadawały ;p

W końcu co może być bardziej muzycznego od słuchawek.



Przy okazji jest to mój kolejny recyklingowy wyrób, czyli znowu biżuteria z niczego.
Kolczyki słuchawki? Moim koleżankom się podobają.
I wcale nie trzeba być bardzo odważnym żeby je nosić, wyglądają zabawnie, ale nie śmiesznie. 




A co Wy myślicie o takiej biżuterii? Tworzonej z niczego, gdzie pomysł liczy się bardziej niż wykonanie. Gdzie estetyka trochę idzie na bok, a główną rolę odkrywa koncept?
Nie wiem jak Wy, ale ja widząc kogoś kto wygląda trochę bardziej alternatywnie uśmiecham się. Cieszy mnie to, że w Polsce to już nie jest aż tak niezwykłe, że jest coraz więcej ludzi z pasją, z inwencją. Ludzi którym się chce.
A sama gdy je nosze od razu mam ochotę śpiewać ;p



Zapraszam wszystkic do udziału w tym wyzwaniu.
Uruchomcie wyobraźnię i działajcie ;))



8 komentarze:

Prześlij komentarz