Recykling- biżuteria z niczego

Bardzo spodobało mi się recyklingowanie. Lubię proces wymyślania jakby u wykorzystać coś co pozornie nadaje się tylko do wyrzucenia. A kiedy mi się to uda czuję sie zadowolona ;)

Każdy kto kiedyś coś stworzył wie o czym mówię. Dodatkowo mam frajdę z przekopywania starych szuflad, zaglądania w dawno nie odwiedzane zakątki i przecieranie stert kurzu na strychu i w piwnicy. Ot taka mała zabawa w detektywa.


Więc kiedy znalazłam u babci całą szufladę starych zamków błyskawicznych wiedziałam już, że to coś dla mnie. Wydawałoby się, że to tylko stare niedziałające zamki, ale dla mnie to był gotowy materiał na broszki, kolczyki, zawieszki i wszystkie wariacje na temat.

Wystarczyła tylko igła, nitka, trochę filcu, kleju i pięknie błyszczące kamyki do witraży mojego taty ;)
A pomyśleć, że większość ludzi na hasło BIŻUTERIA Z ZAMKÓW BŁYSKAWICZNYCH popukałaby się w czoło.



Jak Wam się podoba taka przywieszka?
Niebawem więcej wariacji na temat zamków błyskawicznych.

12 komentarze:

  • Anonimowy | 15 kwietnia 2012 05:46

    cudna, uwielbiam taką

  • shinju | 15 kwietnia 2012 05:46

    Bardzo oryginalny pomysł, podoba mi się :D

  • Unknown | 15 kwietnia 2012 09:10

    super pomysł ja mam broszkę z zamka zrobioną:) muszę w końcu fotkę jej zrobić :)

  • Anonimowy | 15 kwietnia 2012 09:16

    wygląda niesamowicie! Jestem pełna podziwu dla Twoich pomysłów:)

  • Anonimowy | 15 kwietnia 2012 11:54

    bardzo ciekawa super

    SERDECZNIE CIĘ POZDRAWIAM

    ŻYCZĘ TOBIE CUDOWNEGO WIECZORKU
    ORAZ MILUTKICH UROCZO SŁODKICH
    SNÓW
    I WSPANIAŁEGO POGODNEGO NOWEGO TYGODNIA:))

  • Gosia-Stare Pianino | 15 kwietnia 2012 13:08

    Przywieszka z recyklingu to super sprawa. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:))

  • Umbrella | 15 kwietnia 2012 13:22

    Baaardzo lubię recykling!Ale wpaść na taki pomysł to trzeba być prawdziwą PASJONATKĄ.Cuda,cuda!Pozdrawiam!

  • AnitaM | 15 kwietnia 2012 23:23

    Bardzo fajny pomysł, szkoda, że ja nie mam takiego talentu w robieniu czegoś z niczego:) jednak podziwam powszechną pomysłowość. Już niby nic nie może zaskoczyć, a jednak powstają nowe pomysły. Wczoraj na rosyjskim blogu oglądałam właśnie przepiękne kwiaty, drzewka, kolczyki zrobione z plastikowych butelek! pozdrawiam serdecznie:)

  • Jagoda R. | 16 kwietnia 2012 01:03

    Witaj młoda blogerko!
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Jak tylko spojrzałam na posta i znalazłam nowy wpis, musiałam Cię odwiedzić. Jak tylko zobaczyłam broszkę z zamków błyskawicznych ,musiałam się zalogować na obserwacje Twojego bloga. Jestem bardzo ciekawa nowych prac w tej technice, którą już gdzieś widziałam, ale oczywiście zapomniałam gdzie. Życzę świetnych pomysłów i jeszcze lepszego wykonania! Wszystkiego dobrego !

  • Anonimowy | 16 kwietnia 2012 01:25

    POZDRAWIAM CIĘ CIEPLUTKO

    I ŻYCZĘ TOBIE PIĘKNEGO UROCZEGO
    DNIA ORAZ WSPANIAŁEGO POGODNEGO
    UDANEGO TYGODNIA

Prześlij komentarz